اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معرفت بسیج باید فراگیر شود/بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه معرفت بسیج باید فراگیر شود، گفت: بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت است.

معرفت بسیج باید فراگیر شود/بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات شهید بسطامی حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) این استان برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل یک کار اعجاب‌آمیز انجام دادند که آن هم تشکیل بسیج بود؛ بسیجی که تاکنون دشمنان نه توانسته‌اند آن را بشناسند و نه توانستند آن را از پای درآورند.

وی با بیان اینکه پاک‌ترین و فداکارترین افراد در بسیج فعالیت دارند، اضافه کرد: بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت است و هفته بسیج زمانی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها محسوب می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: معرفت بسیج باید فراگیر شود تا وظایف بسیج که همان هدایت الهی و سعادت انسان‌هاست، به سرمنزل مقصود برسد.

حسینی‌دیباجی با تأکید بر اینکه بسیجیان باید همیشه بصیرت داشته باشند، بیان کرد: بصیرت به معنی فهم و اقدام به موقع و دشمن‌شناسی است؛ یعنی اینکه افراد فرمایشات و اشاره‌های ولایت فقیه را بفهمند و درک کنند.

وی با بیان اینکه داشتن اخلاص از شاخصه‌های بسیج محسوب می‌شود و بسیجیان همواره در عرصه‌های مختلف حضور دارند، گفت: بسیج آمده تا این کشور نمونه شود و نقش و توانایی بسیج کارگشایی و گره‌گشایی است که در برهه‌های مختلف به اثبات رسید.

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی؛ در دستور کار بسیجیان 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه دشمن نمی‌تواند بین نیروهای مردمی و جامعه فاصله ایجاد کند، عنوان کرد: از دیگر نقش‌های بسیج در جامعه گفتمان‌سازی است و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز در دستور کار بسیجیان قرار دارد که در این زمینه اقدام زیادی صورت گرفته است.

حسینی‌دیباجی با بیان اینکه نوع زندگی هر کسی در سرنوشت وی و جامعه تأثیرگذار است، افزود: بسیج شبکه‌ای به نام هادیان سیاسی دارد که می‌توانند به تئوری سبک ایرانی اسلامی بپردازند و طرح‌های کاربردی در این زمینه ارائه دهند.

وی با اشاره به لزوم تقویت و توسعه هر چه بیشتر اردوهای جهادی در کشور، اظهار کرد: بازسازی یک‌هزار و ۹۰۰ روستا در زلزله سر پل ذهاب را بسیج برعهده گرفت و در سیل مازندران، لرستان، خوزستان و ... نیز بسیجیان به موقع به صحنه آمدند و به مردم کمک کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیج حافظ فرهنگ اسلامی در ایران است،  تصریح کرد: دشمنان تاکنون توطئه‌های زیادی در کشور ایجاد کردند که با درایت و اقدام به موقع بسیجیان و مردم خنثی شده است.

حسینی‌دیباجی با بیان اینکه وقتی فرهنگ بسیج در کشوری طنین‌انداز شود، طمع دشمنان از آن کشور دور می‌ماند، خاطرنشان کرد: بسیج این آمادگی را دارد که بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول